Szerkesztő Kattints! Nézelődj! Bejegyzések Kövess!

Bevezetés
Új suli .. minden megváltozhat. Új barátok, új csalódások.. De egy valami soha nem fog megváltozni..: az, hogy SZERETLEK!
És Te észre sem veszel, de ez már nem újdonság, hisz 10 éves korom óta beléd vagyok zúgva. De érdekelne, ha azt mondanám, 'tovább léptem' ? ~ Sophie Parker

Üzenj!




Köszönet
A sablont szerkesztette:
Christy John.
Sablon alap származása: Blogskins.


díj
2013. július 5., péntek | 0 comments

nagyon köszönöm! Larry Styleson



Szabályok:
1.Írj magadról 11. dolgot.
2.A jelölő minden kérdésére őszintén válaszolni kell!
3.Tegyél fel 11. kérdést a saját jelöltjeidnek.4.Küld tovább 11. embernek! (Az alap,hogy nem lehet visszaküldeni.)


1.

-szemüveges vagyok
-szeretem Avrilt *--*
-szeretem a Nickelbacket (csak néhány számukat ismerem de azokat szeretem)
-Tom *--*
-szerelmes vagyok :$
-tizedikes leszek
-imádok olvasni és zenét hallgatni
- szeretem Katie Fforde regényeit
-SzjGer vagyok
-ez a tizedik xdd
-mindig is akartam egy Blackberryt*--*



2.

1: Ha meg kellene változtatnod egy dolgot a blogodon, mi lenne az? - semmit se változtatnék
2: Miért pont azt változtattad meg? - ..
3: A hangulatod befolyásolja az írást? - igen
4: Ha nem jön ihlet az írásnál, olyankor mit csinálsz? - szenvedek xd .. próbálok olyan zenéket hallgatni, amik ihletet adhatnak
5: Hány blogot követsz rendszeresen? - rendszeresen? háát, kb hármat-négyet, nincs nagyon időm, aztán ha sok résszel lemaradok, azt nem tudom behozni :/
6: Szoktál íráskor zenét hallgatni? - általában igen
7: Van olyan dal, amit többször egymás után meg szoktál hallgatni? - persze:)
8: A vélemények, amiket írnak a fejezetekhez, hogyan érintenek? - baromi jól esnek:)
9: Szeretsz utazni? - igen, csak sajnos nincs nagyon rá lehetőségem :(
10: Melyik országba mennél el a legszívesebben? - New York, Párizs, London, Róma..
11: Miért? - annyit hallottam már róluk, New Yorkba: mert pörgős városnak gondolom, és izgis lenne ott eltölteni pár napot; Párizs: mert gyönyörű és romantikus*-*; London: imádom Londont!; Róma: nem tudom igazából, érdekel, milyenek az olaszok xd


3.

nem írok kérdéseket, ITT találtok eleget.

4. akik kapják:

Alicia:)
Izzie
Valami Directioner
Picifru
Dreamy Girl~
Mini Dodó
Szatti
Sorsfordító nyár írói

Címkék:


FUTURE
PAST